Kohdistamme markkinointisi oikeille kohderyhmille sekä printtinä, telekampanjoissa että verkkoympäristössä. Optimoimme yleisöäsi ja mediabudjettisi käyttöä koko kampanjan ajan. Kaikki, mitä teemme, on läpinäkyvää, raportoitavaa ja ajaa yhteistä etuamme eli kampanjan menestystä.

Voit kohdentaa verkkokampanjasi suoraan parhaisiin segmentteihin. Ihminen 360° -segmentit löytyvät ohjelmallisen ostamisen työkaluista AdFormista. Tunnistamalla parhaat yleisöt ja kohdistamalla oikean viestin oikealle yleisölle, verkkokampanjasi ei kerää tyhjiä näyttöjä vaan juuri oikeiden kohderyhmien katseita ja klikkejä.

 

Jatkuvaa yleisön kehittämistä

Älä kuitenkaan tyydy siihen, että ensimmäinen arvio oikeasta kohderyhmästä riittää. Olemme mukana käytännön optimoinnissa kehittämällä yleisöäsi jatkuvasti. Tässä apuna on verkkoanalytiikkamme, joka kertoo mitä segmenttejä eli elämäntaparyhmiä kampanjasi on tavoittanut.

Verkkoanalytiikka kertoo paljon kävijöiden liikkeistä verkkopalveluissasi. Koska tiedämme, keitä he ovat ja millaisia he ovat, tiedämme myös, millaiset viestit heille kannattaa kohdentaa ja testaamme koko kampanjan ajan, mitkä muutokset parantavat konversiota.

Verkkoliikenteen seuranta ja profilointi voidaan tilata erillisenä palveluna.

 

Vähennä turhaa postitusta

Menestyvä kampanja vaatii, että sisältö, kanava ja kohdennus puhuvat samaa kieltä. Vain näin oikea viesti tavoittaa oikea vastaanottajat.

Vähennät turhaa postitusta, kuluja ja saamaasi negatiivista palautetta, kun teemme kohderyhmäsuunnittelun  kanssasi heti kampanjatyösi alussa. Tämän avulla voit ohjeistaa esimerkiksi copyt ja kuvittajat vastaamaan niihin kysymyksiin, joihin kohderyhmäsi haluaa vastauksia. Autamme aina yhtä vaikeassa päätöksessä, mihin kanavaan kampanjassa luotetaan. Emme arvaile. Kaikki perustuu tutkittuun tietoon. Samoin tutkittuun tietoon perustuu kampanjan kohdennus oikeisiin osoitteisiin.