Menestyvä kampanja vaatii, että sisältö, kanava ja kohdennus puhuvat samaa kieltä. Vain näin oikea viesti tavoittaa oikea vastaanottajat.

Kohdistamme markkinointisi oikeille kohderyhmille sekä printtinä, telekampanjoissa että verkkoympäristössä. Optimoimme yleisöäsi ja mediabudjettisi käyttöä koko kampanjan ajan. Kaikki, mitä teemme, on läpinäkyvää, raportoitavaa ja ajaa yhteistä etuamme eli kampanjan menestystä.

Voit kohdentaa verkkokampanjasi suoraan parhaisiin segmentteihin. Ihminen 360° -segmentit löytyvät ohjelmallisen ostamisen työkaluista AdFormista. Tunnistamalla parhaat yleisöt ja kohdistamalla oikean viestin oikealle yleisölle, verkkokampanjasi ei kerää tyhjiä näyttöjä vaan juuri oikeiden kohderyhmien katseita ja klikkejä.

Printtikampanjoissa vähennät turhaa postitusta, kuluja ja saamaasi negatiivista palautetta, kun teemme kohderyhmäsuunnittelun  kanssasi heti kampanjatyösi alussa. Tämän avulla voit ohjeistaa esimerkiksi copyt ja kuvittajat vastaamaan niihin kysymyksiin, joihin kohderyhmäsi haluaa vastauksia.

Emme arvaile. Kaikki perustuu tutkittuun tietoon.