Matkailu 360° on tarkoitettu niille, jotka haluavat tavoittaa matkailijat ja vielä matkustamattomat heille merkityksellisellä viestillä.

 

Kaikkihan tietävät, millaisia suomalaiset ovat turisteina…

Jos tietävät, tietävät yleensä väärin. Matkustus reagoi yhteiskunnan muutokseen ja varallisuuteen niin nopeasti, että yhtenäisestä suomalaisesta matkustamisesta

Kenelle markkinoit matkailua ja mistä aiot löytää uusia kuluttajia? Kannattaisi harkita muun muassa Kotona viihtyvien puhuttelemista. Kaikki kun eivät ole samaa rämäpäisten maailmanmatkaajien joukkoa, mutta toivovat ehkä silti saavansa uusia itselleen sopivia kokemuksia.

 

Matkailu ei ole vain matkailua

Ajatukset matkustuksesta ovat kiinnostava ilmapuntari kertomaan, miten suomalaiset näkevät maailman ympärillään.

Esimerkiksi vahvassa nousussa ollut omatoimimatkailu on yhteydessä maailmankuvan muutoksiin – ja kun markkinoit tai kehität seuraavaa matkailun hittituotetta, on sinun tiedettävä, miten suomalaiset ovat jakautuneet. Jokainen hyvin hoidettu tuotekehityskaari lähtee kohderyhmän määrittelystä, ja tähän Matkailu 360° parhaan kuvan, koska emme ole kiinnostuneita pelkästä matkailusta. Kerromme, mikä motivoi erilaisia matkailijoita ja kotiin jääjiä.

 

Neljä matkailusegmenttiä

  • Kotona viihtyvät
  • Elämyksiä ja ylellisyyttä
  • Aktiivilomailijat
  • Omatoimimatkaajat

 

Kysy lisää matkailusta.

Lue myös Auto 360° ja Arvot 360°

Mikko Hormio

Mikko Hormio

mikko.hormio@ihminen360.fi