Matkailu 360 on tarkoitettu niille, jotka haluavat tavoittaa matkailijat ja vielä matkustamattomat heille merkityksellisellä viestillä.

 

Kenelle markkinoit matkailua ja mistä aiot löytää uusia kuluttajia? Kannattaisi harkita muun muassa Kotona viihtyvien puhuttelemista. Kaikki kun eivät ole samaa rämäpäisten maailmanmatkaajien joukkoa, mutta toivovat ehkä silti saavansa uusia itselleen sopivia kokemuksia.

 

Matkailu ei ole vain matkailua

Ajatukset matkustuksesta ovat kiinnostava ilmapuntari suomalaisten asenteista maailmaan ympärillään.

Esimerkiksi vahvassa nousussa ollut omatoimimatkailu on yhteydessä maailmankuvan muutoksiin – ja kun markkinoit tai kehität seuraavaa matkailun hittituotetta, on sinun tiedettävä, miten suomalaiset ovat jakautuneet. Palvelumuotoilu lähtee kohderyhmän määrittelystä ja tähän Matkailu 360 antaa parhaan kuvan, koska emme ole kiinnostuneita pelkästä matkailusta. Kerromme, mikä motivoi erilaisia matkailijoita ja kotiin jääjiä.

 

Neljä matkailusegmenttiä

  • Kotona viihtyvät
  • Elämyksiä ja ylellisyyttä
  • Aktiivilomailijat
  • Omatoimimatkaajat

 

Kysy lisää matkailusta.

Lue myös Auto 360 ja Arvot 360

Jaakko Kaartinen

Jaakko Kaartinen

jaakko.kaartinen@ihminen360.fi