Auto 360° on tarkoitettu niille, jotka markkinoivat ja suunnittelevat tuotteita liikkumisen ratkaisuihin: automainonnasta yhteiskäyttöisiin polkupyöriin

 

Auton monet merkitykset

Autoilu vai autottomuus? Auton osto tai vuokraaminen?

Olemme selvittäneet, mitkä asiat vaikuttavat suomalaisten suhtautumiseen autoiluun ja sen vaihtoehtona joukkoliikenteeseen. Auto 360° -segmentoinnin aihepiirejä ovat auton ostamisen motiivit sekä se, millaisia vaatimuksia autolle asetetaan. Entä mikä yhdistää heitä, jotka käyttävät joukkoliikennettä, mutta ovat silti kiinnostuneita autojen uudesta tekniikasta?

Tuloksena on kovaa tietoa siitä, millaisia elämänasenteita erilaisilla autonkäyttäjillä on.

Autoilun erityispiirre ovat siihen liittyvät stereotypiat. Kun tunnistat kadulla automerkin, tiedät, millainen kuski autoa ajaa. Ja aivan oikein, monet stereotypiat pitävät paikkansa, sillä bemaristit, audistit ja opelistit todella arvostavat erilaisia asioita elämässään.

 

Liikkumisen uudet ratkaisut

Paljon puhutaan liikkumisen uusista ratkaisuista. Näitä ovat liikkumisen ostaminen palveluna ilman, että kuluttajan olisi hankittava omaa autoa. Leasing-ratkaisut laajenevat, samoin perinteinen vuokraaminen muuttuu. Iso asia ovat yhteisautoratkaisut ja samaan aikaan

Auto 360° -tieto on valmista ymmärrystä käyttöösi myös siitä, mitä tulevaisuudelta odotetaan. Tieto aukeaa käsikirjoista ja palveluun kuuluvasta käyttöliittymästä. Karttanäkymästä näet segmenttien maantieteellisen jakauman ja löydät kohderyhmän erityispiirteet.

 

Viisi suomalaista autoilusegmenttiä

  • Verkossa ostavat asiantuntevat
  • Turvallisuushakuiset
  • Uutta haluavat
  • Tilaa tarvitsevat
  • Julkisen liikenteen suosijat

 

Kysy lisää autoilusta.

Lue myös Matkailu 360° ja referensseistämme.

Mikko Hormio

Mikko Hormio

mikko.hormio@ihminen360.fi