Onnistunut kampanja edellyttää lajaa ymmärrystä vastaanottajista. Tuloksellinen viestintä edellyttää useita erilaisia viestejä erilaisissa kanavissa sekä tarkkaa kohdentamista ja optimointia.Insight360-tietopankin avulla voidaan tuottaa tarkkoja kohderyhmäanalyyseja sekä laatia valmiit kohdennusyleisöt niin perinteisempiin kuin verkkokampanjoihin.

Suorakampanjoissa voi välttää turhaa postitusta, kuluja ja negatiivista palautetta, kun kohderyhmäsuunnittelu perustuu segmentointidataan.

Verkkokampanja voidaan kohdistaa suoraan valmiisiin segmenttiyleisöihin tai niistä laadittuihin räätälöityihin kohdennuksiin. Insight360-segmentit ovat saatavilla ohjelmallisen ostamisen ympäristössä Adformissa.

Tunnistamalla parhaat yleisöt ja kohdistamalla oikean viestin oikealle yleisölle, verkkokampanja ei kerää tyhjiä näyttöjä vaan tavoittaa oikean kohderyhmän.

Sopimusasiakkailla on käytössään datan analysointiin ja poimintaan kehitetty käyttöliittymä, jonka avulla kaikkea segmentointidataa voi tarkastella suhteessa toisiinsa sekä alueellisesti.